Jak szukać pracy ?

Często osoby poszukujące pracy zadają sobie pytanie, dlaczego mimo posiadania wszystkich umiejętności i potrzebnych kwalifikacji na dane stanowisko, nie mogą znaleźć pracy. Dlaczego tak się dzieje, że jedne osoby szybko otrzymują wymarzoną pracę, a innym po prostu się nie udaje. Niekiedy osoby posiadające wysokie kwalifikacje i doświadczenie w pracy na danym stanowisku oraz wysyłające sporo aplikacji mają duże trudności w znalezieniu pracy. Prawie nikt z przyszłych pracodawców się do nich nie odzywa. Być może powinno się wysyłać swoje C.V. nie tylko w odpowiedzi na konkretną ofertę, ale warto wzbogacić ją o poszukiwanie pracodawców i wysyłanie do nich swoich ofert, niezależnie od tego czy potrzebują oni w danej chwili pracowników na konkretne stanowiska. W tym momencie aplikacja powinna być skierowana do działu personalnego i powinna zawierać nasze preferencje na stanowisko, którym jesteśmy zainteresowani. Druga sprawa to dobrze jest założyć swój profil na portalach społecznościowych i przedstawić na nim swoje kwalifikacje i umiejętności. Dobrze jest też wykorzystać własne kontakty. Przydatne wydaje się być gromadzenie wszelkich informacji na temat pracodawców. W momencie kiedy wyślemy już swoją aplikację, można po kilku dniach zadzwonić do osób prowadzących aplikację i zapytać się czy nasza oferta była interesująca. Są to tylko niektóre z rad. Poszukiwanie zatrudnienia to ciężka praca, w której nie wystarczy tylko wysłać C.V. ale trzeba także popracować nad tym, aby nasza osoba została w przyszłej firmie zauważona.

VN:F [1.0.5_294]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
  1. No Comments